måndag 28 mars 2011

Önskeoutfit



För en tid sedan deltog jag i en tävling här i cyberspace, där man skulle välja ett plagg från en viss butik och göra sin egna outfit utifrån det. 


Så valde jag klänningen från Miniature. Så himla fin tycker jag. Och till det kofta från Zara, tänkt att bära över, öppen, och så Minnetonkas och håret utsläppt i trassliga lockar med ett guldigt hårband runt huvudet, över pannan. Hippie chic. Det var mitt bidrag, tänkt till Filli. 


Men att jag sen inte vann, det pratar vi inte om ;) En sak är i alla fall säker, den där klänningen har etsat sig fast och jag kan inte riktigt släppa den. Kan inte släppa hela outfiten faktiskt. En riktig önskeoutfit.






(klänning från www.kidelin.se, kofta Zara)




4 kommentarer:

  1. äh! va var det för jury, det där va klockrent! en nellioutfit om några år...:) kram! mini

    SvaraRadera
  2. Förstår dig!!! Riktigt fin outfit. Sött möter grovstickat möter mocca, lovely!
    Hade jag haft en tösabit hade hon definitivt fått bära detta, men nu har jag ju inte det :). Men koftan hade jag kunnat se på Aston, haft den lite oversize...kanske i grått istället till en vit tee med mörkblå ränder och ett par upprullade slitna ljusa jeans och ett par seglarskor i brunt skinn. MUMS. Zara har ju fina seglarskor för pågar i både skinn o mocca!!! Vill ha!
    Kram/ Jennifer

    SvaraRadera
  3. nä jag smäller av vilken underbar blogg du har!! sjukt gulliga ungar och stil helt i min smak. Kommer börja följa NU.
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  4. Hej,

    Gud vad fin outfit, följer din fina blogg dagligen&dina otroligt fina vackra barn!! Väntar en liten flicka om några veckor och jag älskar din lilla flickas outfits, längtar att kunna klä min sen. Kram kram Maria

    SvaraRadera