fredag 29 april 2011

Ge mig



Snälla, Mrs Richie. Ge. Mig. Dina. Jeansshorts. Nu. Tack.



6 kommentarer:

  1. Håller med. Gud så snygga!!

    Ha en skön fredag! Kram

    SvaraRadera
  2. Snälla Mrs Ritchie ge mig din snygga frisyr och din vackra midja.... skicka med din garderob också:)

    Hon är min stora inspirationskälla ever. Alltid så jäkla vacker på sitt bohochick sätt.

    Kram på dig
    Marit

    SvaraRadera
  3. jag håller med Marit. hade gärna tagit emot både shorts och ben!! ;)

    tack för fina ord och önskar dig
    en härlig helg.

    Anna-Malin

    SvaraRadera
  4. Åhh ge mig med!! Sååå snygga :P Jag har beställt dem höga vita från HM, lite lika hoppas jag på ;) Hon är en grym inspirationskälla!

    Ha en mysig kväll!

    Kramis Linda

    SvaraRadera
  5. ha ha I love Nicole...
    Det slår aldrig fel att när jag ska klippa lugg eller ny frisyr så så har jag med en bild på nicole richie.. APSNYGG!

    Nu blev jag sugen på lugg, lång lugg...
    För några korta korta schorts blir det inte på denna figur...

    Kram

    SvaraRadera