tisdag 19 juli 2011

Livly


Men alltså hur söt är inte lilla Nike? Jag smäller av!

I klänning och tights från ett nytt svenskt märke, Livly, som kommer ut i butiker och på nätet i höst. 

Ser verkligen lovande och superflott ut. Lite Chanel goes playground. Nytt, eget och nischat. Har en känsla av att vi kommer se och höra mer av detta märke. Fler bilder hittar ni här och snart på www.livlyclothing.com 


Och vill man se mer av bedårande lilla Nike och hennes vackra mamma Ida (och deras nya, ursnygga hem) så hittar man dem på bloggen Gingerbreadhouse.


7 kommentarer:

  1. Oj vad spännande med nytt märke! Ser jätte fint ut!
    Ja hon är en söting den där lilla Nike, fäljer deras blogg.

    SvaraRadera
  2. O.M.G!!Har du inte fler bilder? Sa nytt och harligt. Jag borjar bli riktigt trott pa kvaliten hos vissa svenska marken. Ar det "finare" plagg eller skrev du bara det? Har du inget kort nar Filli har pa sig det?

    Kram Tuve

    SvaraRadera
  3. Ja snälla visa mer, och vad är det för prisklass?

    SvaraRadera
  4. Tack ska du ha!:)

    Mina skor är köpta på Bershka, en kedja du ofta hittar utomlands! Jag köpte mina i Barcelona!

    Kul att jag hittade din blogg också! Jag har en lillasyster som är 7 år, och jag vet att mamsen min brukade handla kläder i din lilla butik du hade då och då! Du har så himla bra smak när det gäller barnkläder:)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Elle, jag log när jag såg din kommentar hos mig. Gulliga du!
    Jag tror nog du kan lyckas med dem ...


    ... om inte kommer jag strax börja sälja dem. Måste bara fnula ut vad jag ska ta i pris för dem. Svårt ... väldigt tidskrävande. Hahahaha ...

    Kram kram. u.

    SvaraRadera
  6. Har precis varit inne å kikat, härliga bilder å oj så fina kläder, visst blir man shoppingsugen.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Oooh when is it coming? I want all of it!
    Krame

    SvaraRadera