tisdag 2 augusti 2011

Cottoncandy





Sockervadd. Det är klibbigt och egentligen inget annat än bara sött men Milo älskar det, precis som jag gjorde när jag var liten. Okej, jag är fortfarande ganska förtjust i det får jag faktiskt erkänna. Tur för Milo för om hans pappa fick bestämma så skulle han få knapra på popcorn, eller något annat mer torrt och mindre kladdigt istället, när han går på tivoli :)

Ramoneströja/Amplified kids, shorts/ett par avklippta HM jeans, hatt (som är på mest hela tiden)/Lindex och skor/Petit by Sophie Schnoor (garderobsfynd från tiden när Filli var mindre)



4 kommentarer:

  1. Vad kul att du är tillbaka :) du och dina coola barn har varit saknade! ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Jag hörde på radio en gång att en sockervadd bara innehåller en sockerbit, vet inte om det är sant men det kändes lite bättre då :)

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha härligt å höra att man inte är ensam jag är oxå fortfarande förtjust i det vita fluffiga på pinne.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Skön hatt, den skulle jag lätt kunna se på min son också.

    SvaraRadera