lördag 24 september 2011

www.livlyclothing.com






Nu, äntligen, kan man köpa underbara Livly i webbshopen

Jag har hört viskas om att kvalitén är fantastisk. Designen är ju bara helt, precis, så den med. Och känns dessutom väldigt unik. Något nytt. Och väldigt snyggt.

Mina största gratulationer och lyckönskningar till grundaren och designern Lisa Carrol och hennes syster, och medhjälpare, Ida.




Pssst! Skinnjackan, den finaste jag sett, är lite försenad till webbshopen. Men den som väntar på något gott... Visst?




3 kommentarer:

  1. Hej! Vilket tips. Det ska jag genast kolla in...mvh hanna

    SvaraRadera
  2. Visst är deras kollektion underbar!! Tappar andan varje gng jag ser plaggen!!!

    Trevlig helg sötis! Krammm

    SvaraRadera
  3. aaah livly! jag och nelli var där i torsdags och fick ta del av allt, love it! jag lägger upp bilder därifrån strax, så mycket fint till våra tjejer! kram!

    SvaraRadera