tisdag 29 november 2011

Lite Kid






Visste ni att Lite Kalabalik gjort ett armband till kids? 
Lite Kid är just också namnet på det. Är det inte helt fantastiskt? 

En liten tjejs dröm. Filli bara äääälskar sitt! 

Just detta är en liten specialare som Filli har fått av Malin, som är en tredjedel av Lite Kalabalik, min fina vän men också mamma till underbara Ella, som är Fillis bästa kompis.

Lite Kid har dock samma färger fast tvärtemot. Stenen är blå och bandet rosa. 

Den perfekta julklappen till en liten tjej. Verkligen. Det kan vi lova. Filli och jag...



5 kommentarer:

  1. Stilig armbånd, Fili er virkelig et naturtalent til å posere!
    Men du Elin, er det mulig å få kjøpt I dig denim-jeans på nett? Jeg skulle så gjerne kjøpt til gutten min! Hilsen Tonje/Norge

    SvaraRadera
  2. Så fint!! Å en ännu finare när den är specialdesignad, vilken ära!:)

    Absolut ett armband för min prinsessa i framtiden:)

    Kramar till dig fina!

    SvaraRadera
  3. Ja det e det verkligen. Tusan att jag inte har en tösabit att köpa julklappar till.
    Kul med photoshooten!!!! Det är bara början tror jag!!!
    Kram/Jennifer

    SvaraRadera
  4. Vilken bra idé ett sådant måste min lilla 7-åring få till jul, kan ju inte bli fel....
    Kram

    SvaraRadera